سینوسایت     (سیستم نوآوری)

سینوسایت (سیستم نوآوری)

(Innovation system)Sinusite
سینوسایت     (سیستم نوآوری)

سینوسایت (سیستم نوآوری)

(Innovation system)Sinusite

دانلود بازاریابی و مدیریت بازار

بازاریابی و مدیریت بازار

بازاریابی و مدیریت بازار فایل اصلی PPT تعداد کل اسلایدها 280 اسلاید حجم کل فایل اصلی 27 MB مولف حسن الوداری

دانلود بازاریابی و مدیریت بازار

بازاریابی و مدیریت بازار
بازاریابی 
مدیریت بازار
انواع بازار
تقسیم بازار 
 تعیین بازار هدف
برنامه ریزی بازاریابی عمومی  
 بازاریابی بیمه
تحقیقات بازاریابی 
سیستم  بازاریابی 
انواع مدلهای بازاریابی 
دانلود جزوه آموزشی 
جزوات آموزشی پیام نور
دانلود 
رایگان 
پیام نور
کیفیت نشان پارسیان 
خانه مدیریت 
خدمات مشاوره مدیریت 
ایزو 
پنج
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 469 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 280

بازاریابی و مدیریت بازار

فایل اصلی   :  PPT 

تعداد کل اسلایدها :  280 اسلاید 

حجم کل فایل اصلی : 2.7 MB

مولف: حسن الوداری

تهیه کننده : محمد مهدی پرهیزگار

فصل اول : مفاهیم مدیریت بازار

فصل دوم : انواع بازار و محیط بازاریابی

فصل سوم : تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

فصل چهارم : نیازها و رفتار خریداران

فصل  پنجم : اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

فصل ششم : اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

فصل هفتم : برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه

فصل هشتم : نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی

فصل نهم : تحقیقات بازاریابی

فصل دهم : سیستم  بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی

فصل یازدهم : چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

دانلود بازاریابی و مدیریت بازار

دانلود ارزیابی سریع کارخانه

ارزیابی سریع کارخانه

ارزیابی سریع کارخانه فایل اصلی PPT تعداد کل اسلایدها 40 اسلاید حجم کل فایل 24MB

دانلود ارزیابی سریع کارخانه

ارزیابی سریع کارخانه 
دانلود جزوه آموزشی 
جزوات آموزشی پیام نور
دانلود 
رایگان 
پیام نور
کیفیت نشان پارسیان 
خانه مدیریت 
خدمات مشاوره مدیریت 
ایزو 
پنج اس 
مدل تعالی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2397 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

 

ارزیابی سریع کارخانه
فایل اصلی   :  PPT 
تعداد کل اسلایدها :  40 اسلاید  
حجم کل فایل:  2.4MB

ارزیابی سریع کارخانهفایل اصلی   :  PPT تعداد کل اسلایدها :  40 اسلاید  حجم کل فایل:  2.4MB

 

دانلود ارزیابی سریع کارخانه

پاورپوینت پردازش تصویر فصل 8 درس کاربرد فن آوری اطلاعات در پزشکی

دانلود پاورپوینت پردازش تصویر فصل 8 درس کاربرد فن آوری اطلاعات در پزشکی بررسی پردازش تصویر فصل 8 درس کاربرد فن آوری اطلاعات در پزشکی پاورپوینت جامع و کامل پردازش تصویر فصل 8 درس کاربرد فن آوری اطلاعات در پزشکی کاملترین پاورپوینت پردازش تصویر فصل 8 درس کاربرد فن آوری اطلاعات در پزشکی پکیج پاورپوینت پردازش تصویر فصل 8 درس کاربرد فن آوری اطل
دسته بندی پاورپوینت
بازدید ها 22
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2024 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 70
پاورپوینت پردازش تصویر فصل 8 درس کاربرد فن آوری اطلاعات در پزشکی

فروشنده فایل

کد کاربری 8044
کاربر

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

 قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 70 صفحه

درس کاربرد فن آوری اطلاعات در پزشکی
فصل 8 پردازش تصویر بسم الله الرحمن الرحیم تعریف:


پردازش تصویر دیجیتال دانش جدیدی است که در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته است و در بسیاری از علوم و صنایع به کار برده شده است. یک نمونه از این کاربردها، تشخیص تومور است. CT-Scanدر تصاویر


اهداف پردازش تصویر:
بهبود اطلاعات تصویر برای استفاده انسان
رنگ آمیزی تصاویر رادیولوژی


پردازش داده های تصویر برای ادراک ماشین
سیستم خودکار تشخیص دست نوشته
تصویر تک رنگ: تصویر تک رنگ، در واقع یک تابع شدت روشنایی f(x,y) است که x ,y بیانگر مختصات مکانی است و مقدار در هر نقطة (x,y) متناسب با روشنایی تصویر در آن نقطه است.


در تصویر دیجیتال،f(x,y) هم در مختصات مکانی و هم در اندازة شدت روشنایی گسسته شده است نمونه برداری تصویر : دیجیتال کردن مختصات مکانی تصویر را نمونه برداری می نامند.
کوانتیزه کردن سطح خاکستری: دیجیتال کردن دامنه (شدت روشنایی) را کوانتیزه کردن سطح خاکستری می نامند. (Pixel) پیکسل:


تصویر دیجیتال را می توان ماتریسی دو بعدی در نظر گرفت که هر زوج از اندیس های سطری و ستونی آن یک نقطة تصویر را مشخص می کند. عناصر این ماتریس «پیکسل» نامیده می شوند.

برای مثال یک تصویر دیجیتال می تواند ماتریس 128*128 باشد که هر عنصر آن بین 0 تا 127 است (128 سطح خاکستری) دارد. مراحل اساسی درپردازش تصویر مراحل مختلف
پیش پردازش بهبود تصویر و حذف نویز

بخش بندی تقسیم تصویر به اجزاء تشکیل دهنده

توصیف برجسته کردن ویژگیهای مورد علاقه

تشخیص و تفسیر انتساب یک بر چسب به هر شیء
مرحلة پیش پردازش: Preprocessing پس از تصویربرداری ( به دست آوردن ماتریس تصویر) که توسط حسگر مناسب و مبدل آنالوگ به دیجیتال انجام می شود، پیش پردازش انجام می شود.


هدف اصلی پیش پردازش بهبودتصویراست تا امکان توفیق سایر پردازش ها را افزایش دهد.
برای مثال در این مرحله حذف نویز از داده های تصویری انجام می پذیرد. در مرحلة بعدی بخش بندی انجام می شود. Segmentation مرحلة بخش بندی: خروجی مرحلة بخش بندی، مرز یک ناحیه و یا تمام نقاط درون یک ناحیه است.

نمایش مرزی زمانی مفید است که مشخصات خارجی شکل مانند گوشه ها یا خمیدگی ها مهم باشد.

نمایش ناحیه ای وقتی مفید است که خواص درونی بخش های تصویر مانند بافت شکل مورد توجه باشد . Description مرحلة توصیف:
در مرحلة توصیف که انتخاب ویژگی هم نامیده می شود روشی برای برجسته کردن ویژگی های مورد علاقه اجرا می شود.


برای مثال در تشخیص دست نوشته توصیف گرهایی مانند حفره ها و شکاف ها ویژگی های مهمی هستند که کمک می کنند تا حروف را از همدیگر تشخیص دهیم. Recognition مرحلة تشخیص و تفسیر :
مرحلة آخر شامل تشخیص و تفسیراست که در طی آن با استفاده از اطلاعات حاصل از توصیف گرها یک برچسب به هر شی منتسب می شود.

[1] Recognition
[2] Interpretation توصیف گرهای مربوطه با برچسب C برای مثال برای تشخیص حرف
مشخص می شوند. C


در فرایند تفسیر به هر مجموعه از اشیای برچسب خورده معنایی مرتبط می شود.
مثلاً در مثال تشخیص دست نوشته به مجموعة 5 حرفی به صورت یک کلمه در می آید. ... پایگاه دانش:
در همة موارد دانش موجود دربارة ‌حوزة‌ مساله به شکل پایگاه دانش ...

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی در 59 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات59
حجم82 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای افسردگی در 59 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

59 صفحه ورد (58 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب


جلسه اول - ایجاد ارتباط و آموزش بیمار

جلسه دوم - فعال سازی بیمار

جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)

جلسه چهارم- بازسازی شناختی (۲)

جلسه پنجم - حل مساله

جلسه ششم پیشگیری از عود

کاربرگ فعال سازی رفتار

کاربرگ جدول فعالیت های روزانه

کاربرگ سوالاتی برای به چالش کشیدن افکار منفی

کاربرگ ثبت افکار

کار برگ به چالش کشیدن افکار منفی

کار برگ حل مساله

کار برگ پیشگیری از عود

کار برگ مدیریت بحران

برگه اطلاعات پیشگیری از عود

منبع

 

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول - ایجاد ارتباط و آموزش بیمار

اهداف جلسه:

1- برقراری ارتباط درمانی

۲. ارزیابی شدت افسردگی

3. آموزش بیمار در مورد ماهیت افسردگی و درمان های موجود

۴. توصیف درمان و قرداد درمانی

وسایل مورد نیاز:

1- راهنمای مداخله مختصر برای افسردگی

۲. تست افسردگی بک

مروری بر جلسه

جلسه مقدماتی اختصاص به ایجاد ارتباط درمانی، ارزیابی و آموزش بیمار و توضیح درمان و قراداد درمانی دارد. مراجعه به مرکز درمان، قدم بزرگی است که مراجع برای بهبود برداشته و شما باید هر کار ممکن را برای ایجاد ارتباط درمانی و تسهیل ادامه درمان انجام دهید. بنابر این تمرکز جلسه باید روی برقراری این ارتباط و نیز ارائه اطلاعات ضروری در مورد افسردگی باشد.


    ایجاد ارتباط درمانی

یکی از عوامل موثر در موفقیت درمان به ارتباط درمانگر با مراجع برمی گردد. ایجاد چنین ارتباطی یک حادثه نیست بلکه فرایندی است که قاعدتا از اولین جلسه آشنایی بیمار با درمانگر شروع می شود. گوش دادن، همدلی و درک موقعیت زندگی بیمار از نگاه وی و قضاوتی نبودن در ایجاد چنین ارتباطی نقش اساسی را ایفا می کند. در واقع شما باید از تمامی مهارت های مشاورهای خود بویژه همدلی، ایجاد امید، پذیرش غیرقضاوتی و انعطاف پذیری برای ایجاد چنین ارتباطی استفاده کنید. جلسه اول ممکن است برای بسیاری از مراجعان، اولین تجربه درمانی آن ها باشد و احساس دوگانه ای در مورد درمان داشته باشند. در هر حال، جلسه اولیه یکی از مهمترین بخش های فرایند درمانی است و می تواند نقش مهمی در ادامه درمان داشته باشد. برخی افراد هم ممکن است در گذشته تجربه های ناخوشایندی داشته باشند. شما باید به این احساسات توجه داشته و هر کاری را که می توانید انجام دهید تا اولین جلسه، تجربه مثبتی برای مراجع باشد.

برای این منظور می توانید پس از معرفی خود، در مورد تصمیم بیمار برای آمدن به جلسه درمان بازخورد مثبت بدهید: " من... هستم و امیدوارم بتوانم به شما برای حل مشکلاتی که به خاطر آن به این مرکز آمدید، کمک کنم. فکر می کنم بهتر است جلسه را با این سوال شروع کنیم که چی شد که به اینجا آمدید؟ " " خوشحالم که تصمیم گرفتید به اینجا بیاید، تصمیم گیری و آمدن به جلسات درمان وقتی افسرده هستیم ممکن است کار سختی باشد و شما با این کار، یک قدم بزرگ را به سوی بهبودی برداشته اید ".

۲. ارزیابی مشکل و شدت آن

در ادامه، پس از اشاره به منبع و دلیل ارجاع، توضیح دهید برای اینکه بهتر متوجه مشکلات بیمار شوید، ترجیح می دهید مشکل بیمار را از زبان خود وی بشنوید. این کار به شما فرصت می دهد که متوجه شوید بیمار چه نگاهی به بیماری خود دارد و علاوه براین می توانید اطلاعات مهمی را که در پرونده ارجاع ثبت نشده است، به دست آورید. البته مراقب باشید تاکید شما باید روی برقراری ارتباط و فهم بیمار باشد و با پرسیدن سوالات زیاد احساس مورد بازجویی قرار گرفتن را در بیمار ایجاد نکنید. برای این منظور تا جای ممکن از سوالات باز استفاده کنید و سوال در مورد حوزه های خصوصی برای مثال روابط جنسی یا مصرف مواد را به بعد موکول کنید. در ادامه، تست افسردگی بک را به بیمار بدهید و طبق دستور العمل از وی بخواهید تا به سوالات پاسخ دهد (پیوست را مشاهده کنید). تاکید کنید هدف از اجرای این آزمون آن است که بتوانید در انتهای کار میزان موفقیت درمان و رسیدن به اهداف درمانی را ارزیابی کنید.

٣. آموزش بیمار

آموزش بیمار در مورد ماهیت افسردگی و درمان های موجود بخش مهمی از مداخلات روانی اجتماعی برای هر بیماری است. این آموزش به بیمار کمک می کند تا علائم بیماری را به عنوان یک بخشی از بیماری ببیند که می تواند در مورد آن کاری انجام دهد. چنین نگرشی از یک طرف باعث می شود که علائم افسردگی را ناشی از ضعف یا نقص شخصیتی و یا تنبلی نبیند و از طرف دیگر نسبت به درمان آن امیدوار شود. امیدواری نسبت به درمان بویژه در افسردگی که احساس ناامیدی و درماندگی بخشی از تابلوی بالینی این بیماری است در ماندگاری در درمان و تبعیت درمانی نقش مهمی بازی می کند. مواردی که باید در آموزش روان شناختی بیمار مورد تاکید قرار گیرد در زیر آمده است:

توصیف علائم و نشانه های افسردگی و تفاوت آن با غمگینی برای بیمار توضیح دهید که همه ما مواقعی با یا بدون دلیل غمگین می شویم و ممکن است حوصله دیگران و یا انجام کارهای معمول خود را نداشته باشیم. معمولا این علائم خفیف بوده و موقتی و زودگذر است و بعد از چند روز از بین می رود. این احساس افسردگی است که با بیماری افسردگی فرق دارد.

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

فایل pdf قطار نشانه ها حروف الفبا - سال تحصیلی 1401

فایل pdf قطار نشانه ها حروف الفبا - سال تحصیلی 1401

فایل pdf قطار نشانه ها حروف الفبا - سال تحصیلی 1401


مشخصات فایل
تعداد صفحات1
حجم2492 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیrar
دسته بندیاول ابتدایی

توضیحات کامل

فایل pdf قطار نشانه ها حروف الفبا - سال تحصیلی 1401

این طرح شامل تمام حروف الفبا همراه با عکس حیوانات ، میوه ها و اشیاء هستند سعی شده است طراحی را به گونه ای انجام دهیم که برای کودک جذاب باشد به همین دلیل از تصاویر کودکانه بیشتر بهره برده ایم

این طرح را علاوه بر شومایل اصلی می توان آن را با توجه به ردیف قطار ها برش داد و آن را دنباله دار در طول کلاس چسپاند تا علاوه بر یادگیری تصویری برای دانش آموز عادی سازی صورت گیرد.

این قطار شامل واگن ها های می شود که هر واگن یک موضوع مشخص را حمل می کند و هر موضوع علاوه بر حرف اول آن که روی آن نوشته شده است نام آن را هم زیر آن نوشته ایم که اگر نام آن را ندانست بتواند اسم آن را بخواند و متوجه شود.

این طرح برای شیوه تدریس و آموزش تصویری بسیار مناسب و می تواند راهگشا باشد.

ویژگی های این فایل:

  1.  این فایل  بافرمت(pdf) و مناسب می باشد.
  2.  در این فایل سعی شده است تمام لایه ها را با توجه به موضوع در پوشه مورد نظر خود قرار دهیم.
  3. سایز هر فایل 21 در 27سانتی متر می باشد.
  4. این فایل مخصوص چاپ کافی نت ها طراحی شده است.
  5. این فایل کیفیت قابل قبولی برای چاپ دارد
  6.  

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود